tisdag 29 januari 2008

JAG HAR EN MUS !


En riktig mus faktiskt :) (och det hänvisar inte till bilden, jag ville bara visa upp mina fina nya trosor lite)

Nu är det såhär, att den andra Juni ska jag och min klass ha en liten fest, eller en studentskiva som det så fint heter, och alla som vill är faktiskt bjudna. Det är på People(Uppsala)den andra Juni och kostar 80 kr inträde. Desto fler som köper biljetter ju fler dansgolv öppnar dom, och vårt mål är att få alla tre dansgolven öppna och ett sjuhelsikes partajjande. Så nu ringer ni mig och säger att ni jättegärna vill komma allihop :P

I övrigt är det mesta som vanligt, jag lever och jag mår bra. Jag har dåligt med pengar men jag söker febrilt jobb och gör andra saker för att fördriva tiden sålänge. Idag har det vart gym(som vanligt) har räknat ut att om jag gymar tre-fyra ggr/vecka dom närmaste två månaderna så har jag inte kastat pengarna på gymkortet i sjön :P ... och så kan man få lite bättre kondis igen på köpet, och kanske lite mer muskler än fett. Sen har jag lekt friends med Grappe och lekt promenad med Emilie. Så såg min dag ut i stort sett... Har ett svagt minne av ett besök också och äcklig pizza, men det var nog inget viktigt.

Inga kommentarer: