måndag 28 januari 2008

I'm too drunk to fuck !

Nej men det skulle vara skönt att försvinna in i alkoholens dimma ett tag nu, är så trött på allt tänkande. Skola och student och söka jobb och inga pengar osv. men, men det är bara att stå ut i ca fyra månader till nu, fyra månader är ingenting.

Sen då ? ... Ja sen blir det tomt.

Och sen bär det av till Nya zeeland :D ... Då ska jag leka av mig, efteråt har jag faktiskt funderat massa över nu, kanske öppna ett nattcafé i stan med överkomliga priser dit alla nattugglor kan gå, såna som jag :).


Igår piercade jag naveln på min syster, tänk hon ville frivilligt att jag skulle skada henne, så jag var glad även fast mitt finger fick sig ett litet stick med :P. Igår fick jag även en ny hylla till badrummet, min brors förra, och även fast hyllan i sig är jätteful så blev resultatet bra :). Nu kan man utnyttja den lilla platsen som finns i vårt minimala badrum ... YEY !

Nej nu är jag trött, ska plugga lite engelska innan godnatt också... hejs

Inga kommentarer: