torsdag 31 januari 2008

Inlåst på jobbet :O

Jag sitter här i min ensamhet, missade bussen, så är kvar och leker lite med chefens dator... att hon vågar :P.

Läste precis Lilla C´s blogg (Cissilini.blogspot.com, men man måste nog vara medlem för att kunna läsa den) hon intervjuade mig för ett par dagar sen, och jag hade fått klagomål på svaren ... vaddårå ? Jag kanske tycker att hon har stora ögon? Och hon ÄR faktiskt lite sexfixerad :P .

På tal om Cissi, vi lekte idag, vi spelade guitarhero och singstar... det var kuuul(även fast hon lyckats få tag på det värsta singstarspelet, jag menar hip hop och R'nB är INTE musik), sen åt vi massa glass och Julia(Cissis tvååriga dotter) sa att mamma dansar med hästen, så jag undrar vad den kvinnan håller på med när ingen ser :P. Hon är tjock nu också, så snart kommer en liten bebis till rimbo :D.

Sen var det möte med jobbet efteråt (kyrkans ungdomsverksamhet) och om jag har tur nu så får jag en grupp i gottröra under våren, PENGAR :D

Jaja, Hejhej

2 kommentarer:

Cissi sa...

Men vadå, visst jag har stora ögon men JÄTTE STORA ÖGON har jag inte, lät ju som en uggla ju, å så stora har jag faktiskt iiinte :-P Nä, inte är väl jag sexfixerad? Okej, kanske lite då..

Janie sa...

Haha... k rå... men det är fint med stora ögon... skrev jag jätte stora ? Äsch, du har fina ögon... Och JA DU ÄR SEXFIXERAD XD... kanske går över efter graviditeten :P