lördag 26 januari 2008

Dagens nattbok


Idag har jag vart på landet och hälsat på min familj, dom bråkade för ovanlighetens skull.

Jag åkte hem på eftermiddagen och tänkte ta mig en sväng till gymet, men men, det var stängt, otur, tar en tur dit imorgonbitti istället.


När jag stod och väntade på bussen hem kom en gubbe(eller en medelålders man) fram till mig och frågade om vi skulle dela på en taxi istället för att vänta i 25 minuter på bussen, men
1. Jag hade inga kontanter,
2. han verkade snoffsig och
3. våga sätta sig i en taxi med vem som helst.
När bussen till slut kom gick jag på och satte mig i främre mitten, han däremot satte sig längre fram, men missade sätet och satte sig på golvet XD, det var dagens bästa. Jag höll på att dö, men sparade skrattet tills jag kom hem.


Sen va det middagsdags/hårfärgning och sen vet jag inte vad jag gjort tills nu.
But here I am and now it's time to sleep

Inga kommentarer: