onsdag 26 mars 2008

Rajrajrajrajrajrajrajraj.... åsså en melodi ?

Jag sitter här i natten och är helt slut ...

Men dagen har varit skön, sov länge, upptäckte att internet fungerade, Josse ringde och drog ner mig på staden, upptäckte att jag hade mer pengar på kortet än jag trodde så vi hade råd med mat för dagen :P, faster ringde(dagens största förvåning), lagade världens godaste äggröra med ost och jalapeños, kollade på film och myste.

Min helg då ? Har som sagt vart på klassfest, vilket var kul.
Jag har vart på lan... det går att diskuteras vad jag tycker om att vara moraliskt stöd på lan.

I måndags åkte jag till gottröra, hela tjocka familjen var där, mamman och pappan och systern och bröderna, Jimmys flickvän, Johnnys pojk-vän, Kusinvitamin och hennes/Josses kompis. Vi spelade spel och åt mat.

På tisdagen åkte vi till arlanda för att sälja Jimmy som slavarbetare på Nya Zeeland, när vi kom till flygplatsen mötte vi en lurk som vi bestämde oss för att skicka med, Vincent hette han tydligen, men vissa av oss var vana vid att säga Håkan, så vi kallade honom för Håkan. Vilket som så lär dom precis vara framme nu efter en 32 timmar lång flygresa med en 10 timmars mellanlandning på Malaysia. Lite sorgset är det ju att ha storebror på andra sidan världen, men samtidigt så är det kul för honom.


Jaja, nu har jag fanimej ont i huvvet

2 kommentarer:

Cissi sa...

Nu vet du hur jag har det :-P

Janie sa...

Drygt jobbigt ? :P... Du tycker om det , erkänn :P