söndag 23 mars 2008

Jag är verkligen sämst på att vara regelbunden...



Nu har jag inte skrivit på hundra år igen :P

Jag har börjat dricka alkohol ... YEY ! ... Efter ett långt uppehåll förstår jag inte varför jag hade uppehåll alls :P, men om ett par månader kommer jag nog va less på det igen.

Dessutom håller jag på att sluta snusa, det går bra iallafall, en snus om da'n har jag hållt mig till i några dagar, idag hittade jag XQ´s på en turk-kiosk i Gottsunda (tobaks/nikotinfritt snus) så nu ska jag köpa massa av det.

Nu har vi hemtele också, jag å Grappe, men jävla Telia kopplade ur vårt internet när dom kopplade in telefonen som dom från början kopplat in i fel lägenhet XD. Så nu sitter vi i Gottsunda hemma hos Lillis och tjockar godis, vi lanar (Grappe spelar CS, Lillis spelar RO och jag sitter i ett hörn och tittar på dom XD).

Cissi har ploppat bebis nu också, den trettonde passade det sig för den lille skitungen att komma ut, och så är han så söt också så man inte kan bråka på honom för han va seg.

Sist men absolut INTE minst så åker storebror till Nya Zeeland.... imorgon blir det nu(tisdag), och stannar i ett år :/... Men sen ska jag och lillasyster och vår andra bror åka dit och hälsa på i höst/vinter... Och kanske om vi har tur blir det en liten resa till Kuba innan dess :).


Blajja

Inga kommentarer: