måndag 21 januari 2008

KISSIMURRA



(Inlägget och bloggen är för att hedra Johan... eller åtminstonde för att göra honom nöjd)

Johan är min herre, min härskare och allt annat han vill kalla sig. Han påstår bestämt att han köpte mig i fjärde klass och har spenderat kvällen med att fråga om jag har några intimsjukdomar ifall han skulle vilja sälja mig vidare. Dessutom påstår han bestämt att alla pengar jag spenderat sen fyran ska tillbaka till honom... vilket kan bli dyrt :P.

Hm, vad ska man säga om honom då i övrigt, han är kul, jävligt kul att umgås med faktiskt. Vi har en liten tradition som vi gör varje år, det innebär att man möts kl ett/två på natten sisådär i en jävligt mörk korsning i Gottröra (en liten byhåla där jag är uppvuxen, nej inte ens byhåla, landet) Sen cyklar vi hundra miljoner mil... fyra fem kanske sex iallafall... och skriver "sweet" på alla Närtuna skyltar. Själv förstår jag inte riktigt vad som är så sweet med Närtuna, men han har väl sina anledningar förmodligen, det brukar va rackarns kul ändå, och dagen efter kan man inte sitta ordentligt för cykelsadeln varit så hård :P.
...
Det kan bli långt om jag ska fortsätta, ... men nu har jag iallafall skrivit ett inlägg som du beställde you fucker...

Hejdå blogg hej friends

Inga kommentarer: