onsdag 28 maj 2008

såppsåpp

Blev ingen skola igår... pallade inte, va där idag istället och satte upp mina saker inför elevexpon, men när den väl började gick jag hem. Trött, sjuk och döende.

Igår lekte jag med Fabian dock, vi åkte till "Ken´s" och käkade pizza, Grappe, han och jag. En liten komisk sak som hände där var att det började vibrera i fickan. Jag tog upp telefonen och såg till min stora förvåning att det var "Hundgubben" som ringde (Mats heter han, jag brukar ta hand om hans hundar när han reser iväg), han undrade om jag hade hans extranyckel för han hade låst sig ute XD. Så kom han och hämtade den, vi pratade lite också, resulterade i att jag eventuellt kommer att sköta hans hundar en sista gång i höst, ca 4000 extra som jag bara kan stoppa i fickan, jatack :).

Efter det besynnerliga pizza besöket åkte vi till Gottsunda och skulle våldgästa Tony (Grappes fd. "sambo" och typ bästa/värsta polare). Jag ringde jättemånga gånger på dörren och tillslut öppnade läskiga Tommy, han var bitter och sa att Tony hade gått ut. Han är JÄTTELÄSKIG. Vi ringde Tony, han och Lillis (vad ska jag säga om honom då? En datanörd? Rätt så trevlig när han pratar, kan vara ganska tyst och blyg) var nere på g-sunda centrum och åt pizza. Det slutade iallafall med att alla satt hemma hos oss och hade tråkigt, tom Lillis hund, Lenin, fick vara med på tråket.

Så var gårdagen...

Idagen har jag i princip suttit sjuk och tittat på en stressad Fabian.

puss å suss

Inga kommentarer: