måndag 19 maj 2008

Jag har gjort det igen !

Jag har tittat på Anna Skipper, hon kan få vem som helst att känna sig dålig xD. Idag var det Sofia Widstam eller vad hon heter som inte var med mest för att gå ner i vikt utan för att må bättre och orka mer. Jag kände igen mig i det där, jag kanske också ska vara med i du blir vad du äter ?

Inget jobb på arlanda blev det nej, men Cissilini lille tipsade mig, som hon alltid gör xD, om ett litet extraknäck, halvdagar mån-fre bra lön.... ska ringa och fråga imorgon, då ska vi vara städtanter som skvallrar på jobbet och bir illa behandlade av dom gamla veteranerna :D.

Nejnej, omprovsdag imorgon, det är najjs... godnattis

2 kommentarer:

Cissi sa...

Haha, ja det är väl bra att jag alltid kan tipsa om något? :-P


Btw, vi kommer inte vara städtanter utan tvättkärringar, haha

Janie sa...

Elr ingenting alls eftersom hon inte nappade på det :P