tisdag 19 februari 2008

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih


Nu är det såhär att jag har fått beviljat inackorderingstillägg :).
Då får jag och bästälsklingen 1.300 extra pengar i månaden att leva på.
Plus att jag har fått jobb, eller vad man ska kalla det, blir nog lite extraslantar på det med om jag har tur iallafall.

Anledningen till att jag inte bloggar så mycket just nu är att jag inte har något som är intressant att läsa om att skriva... eller hur man formulerar det där bättre.

På fredag kommer Sandra hit på dagen och kramas med mig, sen ska min syster komma och sova över också :) och sen på lördag ska jag hem till Cissilini och leka och sova, vilket kan vara en risk eftersom hon kommer ploppa ut en unge snart och det KAN hända på lördag och om det händer på lördag så får jag panik, hjärtattack och dör..HAHA..jag sitter och målar upp hur det skulle se ut ifall vattnet ens skulle gå XD, jag skulle vara panikslagen och Cissi skulle vara cool lugn.

Och imorgon ska jag köra bill i 1 h och 20 min i Uppsala, så alla som befinner sig i staden på vägarna, se er noggrant om mellan 12.20 och 13.40 :P...

Det var nog allt... hejs

4 kommentarer:

Cissi sa...

Haha, ja jag kommer nog vara lugn när vattnet går Janie, men jag lovar, du behöver inte oroa dig isåntfall, jag klarade mig fint själv sist medans Julias far sov så jag klarar mig nog rätt bra den här gången med ska du se ;-) Men jag ska knipa fram tills söndag sen ska ungen ut har vi bestämt här hemma :-) (Psst, snygg bild)

Janie sa...

Jaja, men han sov iallafall... hoppas jag också gör det ifall något skulle hända :P... nedå, det är nog ingen fara... men man ska aldrig säga aldrig ... tacks :)

Cissi sa...

haha, jag lovar Janie, om det skulle sätta igång så ska jag ta hand om dig :-)

Janie sa...

Ja det hoppas jag :P